01.
Procedura jest wyjątkowo prosta. Po kontakcie telefonicznym lub poprzez formularz kontaktowy, analizujemy przesłane dokumenty, a następnie przesyłamy ogólne warunki pożyczki.
02.
W przypadku akceptacji z Państwa strony, odsyłamy szablon umowy pożyczki do zapoznania się oraz ewentualnej konsultacji z prawnikiem lub radcą prawnym, co zawsze sugerujemy zrobić .
03.
Po akceptacji warunków i wyjaśnieniu ewentualnych uwag, zostaje umówiony termin u notariusza, w celu dopełnienia pozostałych formalności. Odbywa się to wszystko bardzo sprawnie i w miłej atmosferze.
Decyzja o podpisaniu umowy pożyczki i zastawieniu swojej nieruchomości powinna być dobrze przemyślana i najlepiej skonsultowana dodatkowo z prawnikiem lub radcą prawnym.
Krok Po Kroku
1. Kontakt poprzez formularz kontaktowy lub wcześniejszy telefoniczny
Z zasady odpowiadamy w ciągu 24 godzin. Uzyskają Państwo wstępne informacje odnośnie warunków oraz możliwości finansowych.
2. Weryfikacja i analiza przesłanych dokumentów - w tym ocena wartości nieruchomości
Jeśli otrzymamy komplet wymaganych dokumentów – decyzję otrzymają Państwo również w ciągu 24 godzin.
3. Decyzja pożyczkowa i oferta
Po analizie dokumentów, wysyłamy najpierw ogólne warunki pożyczki, a następnie do zapoznania się i konsultacji – projekt Umowy Pożyczki.
4. Podpisanie umowy
Umowa Pożyczki zostaje podpisana w Kancelarii Notarialnej w Mikołowie (województwo śląskie), wraz z aktem ustanowienia hipoteki na Nieruchomości
5. Wypłata środków
Środki do Państwa firmy zostają wypłacone w dniu podpisania Umowy Pożyczki.